MelekAras Zeynebim61 çözümü yok biraz sabırlı olmayı deneyin.Çünkü aynı sıkıntıyı yaşadım yaşıyorum hala.Biz dört beş damla deneyip fayda gördük.En son bize etki eden nurse harveys şurubu kullanmak oldu.Bebeğim ağlamaktan renk değiştiriyordu resmen çok üzücü ve yıpratıcıydı bnm için ama şükür geçiyor zamanla.Şimdi 5 ay 1 günlüğüz
MelekAras Zeynebim61 ayaklarını sürekli sıcak tutun.karnında havlu ısıtıp koyabilirsiniz.Ve masaj uygulayın birde.
Mincuruk Zeynebim61 Benim kızımda kolik değil ama aşırı gazlı. 3 aydır şöyle deliksiz rahat bir uykusu yok ıkınmaktan. Bir sürü damla denedik ama fayda etmedi. Son bir haftadır nurse harweys colex şurup kullanıyorum bende. Keşke çok önceden başlasaymışım. Hala çok gazlı ama en azından artık kendi çıkarabiliyor. Biraz da olsa rahatlattı bizi. Sancıdan ağlamaları kesildi. Bence sizde bi deneyin. İnşallah faydasını görürsünüz
Deletedmom99 Zeynebim61 biz cozduk allahin izniyle benim bebegimde kolikti yarim saat bile uyumuyordu aglarken katiliyor morariyordu. Amerikan bi gaz ilaci getirttik turkiyede de bazi kisiler satiyor. O gaz ilaci bizim herseyimiz oldu onun sayesinde normale dondu kizim
Zeynebim61 MelekAras benim de kızım aglamaktan artık harap oluyor ayni saatler de 5 5 saat ağlıyor ve susturmak mumkum degil .. kendim iicn degil onun icin çözüm arıyorum icim parçalanıyor..şurup doktormu tavsiye etti ve çözüm oldu mu
Aysel1511 MelekAras merhaba biz de o şurubu kullanıyoruz 5 ay 2 günlüğüz gaz sorununuz bitti mi acaba bizim hala bitmedi 😔
Zeynebim61 MelekAras teşekkürler oncelikle Hepsini yapıyoruz 5 dakika belki fayda ediyor bazen hic biri ise yaranamıyor Belmi değişik birsey kesif eden vardır 🙁
MelekAras Zeynebim61 evet doktor tavsiyesiyle almiştık.inanın bnmde öyleydi insanın içi gidiyo.3 aya kadar aynı devamdaydı bebeğimm.sonra ağlamalar azalıyo zamanla.çok zor bi süreç Rabbim yardımcınız olsun
MelekAras Zeynebim61 damlalarını her gün aynı saatte vermeye çalişin.kucağinizda sakinleştirmeye çalişin başka da bi öneri bilmiyorum çünkü bnmde ilk bebeğim hep sordum yaptım🙈gececek inşAllah
DemirAilesi Zeynebim61 onun sesini bastıracak şekilde beyaz gürültü yada youtube de kolik bebekler icin diye arattığında çıkıyor ilk sırada o süpürge sesi bunlar ile sakinleştirme yapıyorum ben sonra da kucağıma alıp göğsüme yaslıyorum ve yavaş yavaş yaylanıyorum karnına masaj yapar gibi oluyo
Delal Canim ben careyi yarim kundakta ve beyaz gurultude buldum yarim kundak yap sikica bide beyaz gurultuyu ac son ses rahatliyolar
Zeynebim61 Delal şuan mutfakta davlumbaz sesi ile yaşıyoruz 😬 inter etteki o sesler ermi etmedi nedense herkese etmis😬 Bir de kundak deneyeyim tesekkurler
Zeynebim61 Mincuruk hic birsey yemiyorum gaz yaoabilecek alseji yapabilecek ama 1 aydir kesilmedi Bende şurubu deniyeyim, tesekkurler Allah yardimcimiz olsun bebislere sifa versin Tam.olarak ne zamn geçiyor
Mincuruk Zeynebim61 bende hala gaz yapacak hiç bişey yemiyorum. Hatta bişey yemeye fırsat bile bulamıyorum. Hamile kaldığım kilonun 6 kilo aşağısına düştüm 3 ayda. Hala bitmedi gaz sorunumuz ama şuruba başladığımızdan beri daha iyiyiz en azından. Biraz daha rahatladı. Önceden bütün gün masaj yaparak çıkarttırmaya çalışıyordum gazını. Şurubu verdiğimden beri zorlansa da kendi yapabiliyor. Bu bile büyük bile gelişme benim için. Sabırla tamamen biteceği günü bekliyorum 🤦🏻♀️
Zeynebim61 Deletedmom99 evet uykusu var uyuyamıyor ve sinirleniyor daha da ağlıyor uyurken bile kıvranarak Uyuyor 😶😬 Ilac nedir?###
Selinsu Zeynebim61 biogaia+nurse harveys colex. Huysuzlandiginda kucuk havlu utuleyip karnina koymak ayagina patik. Hic durmazsa plates topunda ziplayinca rahatlayip uyuyor. Ilk 2 ayimiz böyle gecti
Zeynebim61 Selinsu biogaia kullanıyoruz digerini soylemediler yeni duydum Diger hepsini yapıyorum şurubu deneyecegim tesekkurler
MelekAras Aysel1511 merhabalar bizde 5 aylığız.kendi kendine yapıyo şükür.ara ara yıne veriyorum doğrusu
Hemanjiomluminik Zeynebim61 biogaia ve nurvesy kullanıyoruz. Erkek bebek mi? Erkek bebeklerde gaz sorunu daha fazla oluyor dedi doktor
Zeynep2304 En etkili olan gliserin diye bitkisel bir fitil oldu çok zor bir süreç birde paranox fitil veriyordum çok zor durumda olduğunda çok şükür zararını görmedim şuan 17 aylık o günler kabus gibiydi rabbim yardımciniz olsun
Zeynebim61 Zeynep2304 amin cok sagolun gercekten bir de böyle stresli bir döneme virüs stresi korkusu temizlik yetiştirmek 😬