Sarezgi mesela bizim hiçbir testimize pozitif çıkmadı kan ve diğer vitamin değerleri hep yüksekti ama kilo alımımız 200 gramın altında hep. sağlıklı evet ama diyet açma kısmında bizi olumsuz etkiliyor. kakada kan yok, ciltte tepkimiz yok, solunumumuz düzgün fakat kilo alımımız az ve bu büyük bir etken. siz tüketiyormuşsunuz zaten hepsini, dediğim gibi umarım geçmiştir alerjiniz ama ben sizin yerinizde olsam birkaç ay daha beklerdim ☺️ yine de karar sizin, geçmiş olsun. sevgiler