Deletedmom201 ne zaman isterse vermek çok anlamsız. Bebekler her zaman aranır , çünkü doğduğunda en gelişmiş refleksi emme refleksidir. Tok olsa bile ağzına birşey götürdüğünde aranır hemen ☺️ Her zaman göğüslerimiz dolu olmaz ki biz bile her saat yemek yiyebilir miyiz ? Hayır. Kaldı ki onların midesi ufacık ☺️ Ayrıca benim bebeğim kolik bir bebek o yüzden sık emmesi çok sakıncalı onun için , onun payıda var yani bu sistemimizde