ilaysmom ya şöyle söyliyim çocuk doktorları direk süt alerjisi diyip süt ürünlerini kestırıyorlar hiçbir deri testi vs yapmadan örnegin çocugun aslında susam alerjisi var diyelim siz süt ürübü tüketmiyorsunuz bizler 40 lı yaşlarımıza geldigimizde kemik erimeleri vs gibi bir çok rahatsızlıkla erkenden tanışabiliriz bizede medicalde bir ton test yaptılar ne paralar harcadık sonuc jiç birşey süt ürünleri kesin dediker yolladılar sonra alerji doktorumuza gidin e aslında yüksek olanınnbugday oldugunu ögrendik ve dedigim gibi süt ürünüde şuan tüketebiliyorum.