8 aylik benim oglum ek gida surecimiz 5. Ay gibi başladı doktor tavsiyesi ile, ilk basta hep catalla ezerek verdim corba için blendir kullandim 6. Ayda kahvaltı basladik ben bulamac vermedim mesela hep ayrı yedirdim yumurtayı hasladim, peyniri kendimde yaptığım oldu labnede verdiğim oldu, bazen pankek tarzi seyler yaptim ama istemedi kendi yemek. Bu arada 6. Ayda artik corbalarda pirinc, tel şehriye kullandim ki taneliye alissin. Kiyma kullandim bazen tavuk didip elimle ezip verdim. 7 bucuk Ayda pilav, kucuk makarnalar, patatesli omlet bu tarz seyleri yemeye basladi tabii kendim yedirdim hala kendi yemek istemedi arada ekmek ve galeta tutusturdum onlari yiyordu ama haslanmis sebze yemiyordu alip, bu ay bir sey oldu çocuğa kaşığı bile kendi almak istiyor bazen, bende artik yavastan muz, haslanmis sebze, firinda patates falan veriyorum. Bu arada artik yesil mercimek gibi taneli yemekleri de yiyor. Biraz sanirim bebegi dinlemek gerekiyor, biz artık ev yemeklerine gectik hala herşeyi eline veremiyorum alisma asamasi cunku. Tahminim bir aksilik olmaz ise 1 aya kadar artik tabaktan alip yeme kivamina gelir. Bazi seyleri yine ben vereceğim corba, pilav gibi ama zamanla oturacaktir eminim. Uzun lafin kisasi diyelim 😅 bebegini dinle birazda, eger icine sinmiyorsa israr etme ama kararli isen de korkma cunku en ufak endiseyi anlıyolar saka gibi 😊