Anne yanı beşik de 350 çok kullanışlı 9ay kullandık artık ayaklandı diye park beşik aldım onda yatıyor altındaki bağlantı kemerlerinizi kestim sadece hiçbir işe yaramıyordu kalabalık duruyor diye kestim bende birde içindeki şiltesine ıhlamur döküldü 3aylıkken neler neler denedim çıkmıyor lekesi ama bariz bir leke değil ayrıntılı fotoğraf çekip atarım isteyen olursa yarın zaten çarşap serip kullandım hep