Balbademim3 iki doz yaptırdım,3. ve 5. aylarda. İlk dozdan sonra kusma olmuştu o kadar.
yaptırmanızı öneririm; özel aşılar devlet aşı takviminde yer almaz özel oldukları için. Kuzenim oğlu için; doktoru “ben yaptırmadım çocuklarıma” demesi üzerine yaptırmamıştı, ve çocuk bu hastalığa yakalandı 7 gün hastanede yattı sürekli serum aldı. Dünyada bebek ve çocuk kayıplarının ikinci sebebi bu rota virüs. Yaptırmanızı öneririm. Yine de siz bilirsiniz araştırıp karar verebilirsiniz.