Arkadaşlar merhaba.direk konuya giriyorum aşırı bel ağrılarım vardı 1,5 aydır belim kitleniyor ayaklarımın üstüne basamıyordum daha fazla dayanamadım bugün hastaneye gittim MR çekildi ve kıkırdak ile omurgam birbirinden ayrılmış platin takılması şart dedi doktor ama yaşım daha genç olduğu için ne kadar ertelersek o kadar iyi dedi.40 yaşında bi hasta olsaydı. Direk ameliyat ederdim seni ama şuan yapmak istemiyorum ilk etapta fizik tedavi göreceksin sonra belden iğne olacaksın onlar seni ne kadar idare ederse o kadar iyi sonra mutlaka platin takılmalı dedi.bu arada 4,5 aylık bi bebeğim var her ilacı kullanamıyorum ağrı kesici ve jel verdi hastaneden çıktım sonrasında eşimin içine sinmedi başka bi hastaneye gittik oradaki doktor fizik tedavi ve iğne boşa zaman kaybı acil ameliyat dedi.yani anlayacağınız ameliyat olup platin takılması gerekiyormuş.bu durumu yaşayan biri var mı?beni aydınlatabilir mi?ne kadar sürede düzeliyorsunuz?