43 gunluk bebegim var kizlar.eskisi gibi her verdiğimde memeyi almiyor.ozellikle aksamlari kendini geri ittiriyor agliyor israr edince..ve uzun uzun emmiyor.acaba doyuyor mudur?aksamlari bazen cok da agliyor ayni saatlerde..ikinci cocugum ama insan yine de acemi oluyormus🤷♀️cevap verirseniz cok sevinirim.bazen meme reddi mi diye de dusunuyorum cunku süt tazyikli geliyor ve bogazinda kaliyor..nasil anlıcam bilemiyorum🤔