Bence soruları nerden sormaları gerektiğini sorarsanız yorum kalabalığı olmaz. Gerçekten 1 soruyu 500 kere soruyorlar insanın ister istemez gözü takılıyor. Nerden sorucaklarını bence bi görselle burdan anlatın. Çünkü ortaya karışıklık çıkıyor. Ben soru sormuyorum elli kerede yorumlarda belirttim yandan sormaları gerektiğini. Bu durumdan acayip rahatsız oldum ve yayını izlemeden çıktım.