Kızlar 2 11 günlük kızım tuvalrtini yapamıyor. Normalde az da olsa yapıyor ama dün geceden beri yapamıyor ıkınıyo sürekli haz sıkıntısıda yaşıyoruz gazlı bir bebek. Bi arkadaşımda duymuştum onun bebeğide böyleymiş doktor lagma yapmış içindekilerini çıkarmış rahatlamış. Korkuyorum ama acile gitsem lagma yağtırsam zararı olurmu biliyormusunuz. Buğun üç tanede aşı vurulduk ateş yaptı ıkındıkca ateşi daha çok oluyor