Bir ara evde 3 salıncak 4 beşik vardı ah o kolik biz çareyi 180 Tl ya aldığımız basit küçük sallanan beşikte ve kucakta sallamak içinde pilates topunda zıplamakta bulduk, kriz anlarında ise battaniye ile salladık, momys grip water, sab simplex, aguline, Nurse Harvey bizde işe yaramadı, 2 aydır metsil damla kullanıyoruz yanında da probiyotik olarak maflor çok şükür acayip rahatladık, birde kriz anında yalnız ikimiz olacak şekilde yatak odasına geçip YouTube’dan buziki Orhan’ın 2 saatlik bir müziği var onu açıyorduk epey sakinliyordu, kriz kısa sürüyor yanı en azından ama çözüm kesinlikle zaman bu dediklerim en azından ağlamanın yarım saate düşmesine yardım eder benim kızımda 7 saat susmadan ağlıyordu inanılmaz zor bir durum ama İnan’ın zamanl azalıyor inşallah ta geçecek