Merhaba anneler bir sorum olacak, bebeğim 2 ay 20 günlük bir huysuzluğu var çok kusuyor sürekli emmek istiyor emiyor ama memeyi bıraktıktan sonra elini emiyor bir süre sonra da ağlamaya başlıyor diğer göğüsten emziriyorum ama yine eli ağzında hafif hapşırmaları ve öksürmeleri de var sizce neyi vardır kontrolüne daha 10 gün var durumlar malum hastaneye de götürmek zor ne yapabilirim