Sağlıkla büyüsün inşallah,evet biraz acıyor ama zamanla geçiyor ve daha eğlenceli ve sevdiğin bir hale geliyor emzirmek az kalmış sabır. Kilo iyi daha çok diye uğraşma kahvaltına roka ekle protein ağırlıklı beslen,hava alan büyük göğüs kapakları var aynı zamanda sızan sütü topluyor ondan edinebilirsin, kusması içinde hafif eğimli yatır her emzirmeden sonra biraz bekle öyle gazını çıkar, sevgiler♥️😍🌸