Elooo bebeklere maske önermiyorlar. Bebeğinizi pusetinde götürün. Pusetin üzerine müslin bez örtün. Siz kendiniz maske ve eldiven kullanın. Dezenfektan veya kolonya olsun yanınızda. Ayrı bir poşete müslin bez veya ince bir battaniye alın. Aşıyı yapacakları sedyeye serin bebeginizi onun üzerine yatırın. Kaldırınca da o bezi hemen poşete. Bebek çantasına koymayın. Aşı bitince ağlayacak haliyle. Ama bence orda oyalanmayın. Emzirmeye falan. Aşı bitince hemen çıkın arabada sakinleştirirsiniz. Gitmeden önce arayın hangi saatte gelelim diye. Bildiğim kadarıyla sağlık ocağında saat veriyorlarmış. Eğer gittiginizde birileri olursa içerde beklemeyin dışarda durun. Onlar çıkınca girersiniz. Etrafta bi yerlere dokunmayın olabildiğince. Kapıyı puseti falan yanınızda eşiniz gelirse onlar tutsun. Siz sadece bebege dokunma kısmını alın. Siz annesi olarak daha iyi bilirsiniz korumayı. Orayı öcü olarak görmeye gerek yok bence. Bizim 10 dk durmaya korktuğumuz yerde o insanlar saatlerce çalışıyor. Siz tedbirli olun gerisi zaten allahtan