Minikuzu Merhaba hanımlar. 3,5 aylık bebeğim var sezeryan oldum. Fakat henüz adet olmadım çok korkuyorum uzun Bi süre çocuk istemiyorum. Sezeryan ile doğum yapanlar ne zaman adet oldunuz?
Pier Minikuzu ben tam 40. Günümde olmuştum ama emzirmiyordum. Doktor emzirmeyen kadınlarda adetin erken gelmesi normal demişti. Ablam da sezeryan oldu o emziriyordu, 7. Ayda geldi.
EvaSu1210 Minikuzu bende sezeryan doğum yaptım bebeğim 5 ay kök henüz daha olmadım bi seneyi de bulabiliyormuş ama doktorum öyle dedi 🙏