Dilosmom Merhaba iki kez tikanmadan oturu sitma gecirmis biri olarak soyleyebilirim ki tek cozumu bebisi tersten koltuk altindan emzirmek ve arada ovalamak orayi biraz sertce.
Minikkurbagam Dilosmom bugün koltuk altından emzirdim bende sürekli de ovuyorum biraz azalıyor gibi oluyor sonra yine tıkanıyor 🤦♀️
Sabis42 Minikkurbagam bi arkadaş da yazmış ama önce sıcak kompres sonra emzirme ardından soğuk kompres.. bir de beyaz lahanayı soğuk suya tutun göğsünüze sarıp 20 dk bekleyip çıkartın.. çok sık ve uzun süre uygulamayın sütün tadını değiştirir.. geçmiş olsun..
Thelefant Minikkurbagam benim de geçen hafta oldu ağrısından ne yapacağımı şaşırdım sağıyorum ılık duş alıyorum sıcak kompres yapıyorum geçmiyordu.araştırınca tersten emzirmenin geçirdiğini okudum ve cidden geçti tavsiye ederim yani mesela ağrı sol göğsünüzde diyelim bebeği sağ göğsünüzde nasıl emziriyorsanız sol göğsünüzde de öyle tutacaksınız 🌸
Ezns Minikkurbagam koltuk altı emzirme pozisyonu diye internetten bakabilirsiniz. Bebeği çanta gibi tutuyosunuz bir nevi ayrıca tıkalı süt inerken baya bir acıtıyor ama geçiyor birkaç emzirmede