YK_ Kızlar iki kutu süt bozulmuş koku da var kapağını açınca kötü kokuyor aslında son kullanma tarihi de geçmedi yeni almıştı eşim migrosun sütü ama bozuk cıktı lor olur mu yoksa peyniri de kokar mi bilemedim
YK_ Alisvezehra dmi ya ne bileyim annem hep kesilince lor yap derdi de kesilmekle bozulması aynı şey değil galiba ona emin olamadım
Ironsides Bende gunluk sutaldim yogurt yapiyim diye unuttum simdi evdede yogurt yoktu mayalik kaldioyle 1 aydir duruyo Ben biseyyapmicam sende yapma 🌸
YK_ Tugcegoktas onu merak ediyordum iste kesilmesiyle bozulması aynı şey mi diye değilmiş attım gitti cnm sagol
YK_ Ikrazumra19 kesilen sütle hep yapıyordu annem de kesilen sutte acaba kokuyor muydu yani bozuk demek mıydı kaynayınca peynire dönünce normal mi olur bilemedim ondan buraya sordum zaten