Esracm Ectu hayir hic vermedim asla vermem. Hic bir faydasi olmqyan bos kilo yapan seker ve undan olusan bos yiyecek
Sarezgi Eczaneden alıyorum ben keçi sütlü bebe bisküvisi aradada kavanoz meyve pürelerinden veriyorum dışarda olduğumuzda bazen
baybmom Ben kavanoz mamalarını hep kendim yaptım cici bebe değilde ilk ek gıda döneminde kendim yaptım sonra keci sütlü organik almaya başladım günde ¾ taneyi geçmiyorum doktorumuz böyle söylemişti. Ekmekte tam buğday verdim çorbalarına kattım
Mervee1 Ectu cici bebe verdim ama sevmedi o yüzden kestim vermiyorum kavanoz mamaları da bence tercih edilmemeli kokuları bile bir tuhaf kendim yapıyorum elma haşlayıp ediyorum mesela bunlar zaten doyurucu değil ara öğün gibi
Sarezgi @Ectu kaşık maması dediğiniz Hipp in 5 tahıllı muhallebisini yapıyorum gece yatmadan çok nadirde dışarda falan olduğumuzda bazen kavanoz meyve püresi veriyorum
Eseren Ectu cici bebe veriyorum kavanoz mama vermiorum kendim yapiyorum cici bebeğide surekli vermiyorum
Nisa1616 Ectu bende 15 gün kadar verdim sonra icerigine baktığımda aslında hiç sağlıklı birşey olmadığını gördüm.kendim yapıyorum artık.
mikkonunannesi- Ectu bende bir kere şehir dışında ine aldım ama sevmedi zaten karışımlardan hoşlanmadım en başında beri normal kahvaltı ettirdim bizim gibi 😊