Anneler merhaba , oğlum 5 ay 12 günlük . Anne sütü + mama takviyesi ile devam ediyoruz . Yavaş yavaş ek gıda başlayacağız . Kaşık maması çok tavsiye ediliyor ama hangisi daha iyidir ? Gece mamaları gerçekten gece uykusu için faydalı mı ? Lütfen yardımcı olurmusunuz?