Yok canım açlığından değil alışkanlığından böyleler ne yazıkki benim kızımda geceleri uykusu berbat doğduğundan beri hep uyanırdı zaten ama uykuya dönerdi 6. ayında diş sancısı başladı 7.ayında çıkardı tabi o 1 ayda dahada berbat oldu uykusu her uyandığında emiyor o yüzden onsuz uyuması bilmiyordu şimdi üst dişler geliyor emmek istemiyor sallanarak uyumak istiyor hep alışkanlık yani uyku eğitimi çare olur ancak ama onada ben karşıyım ağlatmaya yakında huni takıp öyle gezicem 😂