Mrvegemici Kızlar anne sütü almadı bebegim ek gıdaya başlamak istedim. Önce yoğurt verdim ama sevmedi ağladı. 3 gün ara ile devam ettim daha sonra elma rendesi verdim ama yutkunamadı hazır değil mi sizce. Aynı durumu yaşayıp erteleyen var mı?
Havva_Nur Mrvegemici benim oğlum da tam 4.5 aylık İnşallah 6. Ayına kadar sadece emzircem. 6. Aydan sonra ek gıda vermeyi düşünüyorum. Sanki biraz erken gibi. Doktorunuz izin verdi mi ?
Selimveasel Mrvegemici biz 4 ay 5 günlük olduk sadece mama alıyor ama arada 1 çay kaşığı da olsa meyve suyundan yada yoğurt tattiriyorum damak tadı anca alışır kızımda 4.5 5 aylıktı beni bıraktı mama aldı sadece tadımlara başlamıştım asıl öğünler 6. Aydan sonra oluyor zaten çok şükür yemek seçen bir bebek olmadi şuan 2 yaşında kereviz balık pırasa herşey yiyor
Mrvegemici Havva_Nur anne sütü almıyor bebeğim devam sutu bu yüzden başlayabilirmişim… Evet doktorumuz yavaş yavaş başlaya bilirsin dedi