Durum_m Kızlar bebeğim 6 aylık şu an sitede satışta olan 50₺ ilk tulumlardan 86 alsam Nasıl olur? Bi de seneye için almak istiyorum kaç beden alıyım? Çekme durumu falan? Bir de çok kalın mı tog değerli değil bildiğim kadarıyla
Semaertug Durum_m çekmiyor hm de kalıplar biraz daha büyük cm olarak bilmiyorum ama ben 4 aylıkken 2 3 yaş almıştım 1,5 yaşında hala giyiyor tog değeri yazmıyor benimkinde ama kalınlığı güzel orta seviyede 22 derecede giydiriyorum ben