Emna_1903 Denizcan canim doğumdan sonra adet düzensizliği normal bende dogumdan 7ay sonra oldum düzensizlik cok normal zaten ama korumazsan kalabilirsin hamile 🤗
Nurdandm Denizcan benim 5 ay gelmedi sonra gelmeye başladı siz daha yeni lohusalıktan çıktınız çok normal adet olmamanız bnce
sebnemrah Denizcan bnde sezeryan yaptım 6aylik oğlum henüz adet olmadım 🥰 korunmasız ilişki olduysa süt herkesi korumuyor 40inda hamile kalan var
Melegimsin Denizcan 2 aydan sonra hemen hamile kalan hiç duymadım ama doğumdan sonra adet düzensizliği çok oluyor 1 yıl adet olmayan bile var
TalentedMom Denizcan Benim de 2 ay oldu hala adet olmadım illa hamile olmadığın anlamını taşımaz sezeryan doğumlarda adet geç olabiliyormuş