Kızlar merhaba. 8 ay 23 günlük bir oğlum var 4ayliktan itibaren boynunu sola doğru eğiyordu 1aydan fazla fizik tedavi gördü. Bu zaman zarfında göz doktoru, ortopedi,çocuk doktoru falanda muayene etti her hangi bir sıkıntı çıkmamıştı. Ama ben son 1-1.5 aydır sağ gözünün yukarı kaydığını farkettim tekrar göz doktoruna muayene oldu. Ve gözde 4.sinir felci tanısı konuldu. Yani yukarı bakmaya sağlayan kasında bi problem olduğu ortaya çıktı. 4 aylıkken kontrolünde çıkmamıştı doktor çok küçüktü o yüzden gözükmemiş olabilir dedi. Prizmatik gözlükler varmış onun işe yaramayacağını ve cerrahi müdahale yapılması gerektiğini söyledi. Ve bu yuzden boynunu büküyor çünkü sizi çift görüyor boynunu eğerek tek görmeyi sağlıyor dedi. Bu konuyla ilgili fikri veya başına gelen var mı yardımcı olabilir misiniz?