Arkadaslar merhaba. Bebegim 10 aylik. Ek gida olarak hemen hemen herseyi yiyiyor ayni zamanda anne sutu de aliyor. Ama malesef su icmiyor. Ne biberonla, ne de alistirma bardagiyla. Kasikla veriyorum onda da birkac kasik aldiktan sonra icmiyor. Nolur bir fikir verin nasil icircem suyu ve gunde ne kadar icmesi lazim. :(