ezgizehra D vit kemik gelisimi ve bingildagin kapanmasini destekler 🌼Fazla d vit kullanimi bobrekde tas yapiyor her d vit damlanin unitesine gore kac damla kullanilmasi gerektigi farklidir doktorunuza danisip kullanmanizda fayda var 🌼
Dmt-01 Ffatma02 isteyin bence biz hala kullanıyoruz çünkü 7 nisanda dört ay aşısı gittiğimde yine sordu bitti dedim tekrar verdi bide demir damlası verdi geç kaldıgınızı sanmıyorum ptesi mutlaka arayıp sorun bi sağlıkocagını
Bllmn Selbi doktorumuz 1 damla demişti bize. Bebeğim 1 aylık. Başka bi damla daha önermişti ondan alırsanız 3 damla kullanıcaksınız ama coledan 1 damla verin demişti.
Omerberat Ffatma02 neyse artık olan olmsu siz devam edin annesi,bu arada bebiş ne kadarlık,demir de başlanıyor çünkü 5 aylıkken, prematüre ise daha erken
Metesmom Ffatma02 Canım sağlık ocağının verdiğinden isteme bence içeriği kötü eczaneden temiz içerikli damla al.
Ffatma02 Metesmom bi sorayım sağlık ocağına neden hiç söylemediler diye sonra eczaneden alayım inşaallah