Bal_aselim Bebeğim kakasını yapamıyor diye bugün sağlık ocağından duphalac yazdılar verdim ama çok ağlıyor durmuyor hiç sancı mı yapıyordur acaba
Esdoel Bal_aselim aksine ben içtim canım emziriyordum i sıralar oğluma çok sancı yapmıştı 2 gün sabahlarigimi biliyorum hemen bıraktım içmeyi
gozdeninannesi Bal_aselim ben aksamustu ictigimde gece etkisini gostermeye basladi ama hemen olmadi bagirsak hareketlerini duyup biraz sancilanmistik ama bebekte nasil olur bilmiuorum
Gul_cel Bal_aselim Bende 1 2 gün verip bırakmıştım doğru mu yanlış mı bilemiyorum ama kakasını yapamamasindan daha çok aglamisti oyuzden kestim kulak cubuguyla uyarmistim poposunu oylelikle yapmıştı
Gul_cel Birde eczanede lavman satılıyor ablamın bebeğide uzun süre yapamıyor kakasını o hep o şekilde rahatladiklarini söylüyor doktorunla bı görüş istersen birde onu dene
Sanslianne Bal_aselim koskoca insanım bana bile yaptı. Hatta bebeklere Allah yardım ediyor dedim durdum. Bence senin bebeğine de yapmıştır. Prospektüsü de yapar yazıyordu diye hatırlıyorum.