Arkadaşlar 4,5 aylık oğlum özellikle son bir haftadır emerken damağını mememe sert şekilde bastırıyor ve hızlı bir şekilde geri çekiyor. Bazen göğsümü zor alıyorum ağzından damağını bastırırken. Canım çok acıyor. Emmesi güzel sorun yaşamıyorum . Gaz sorunumuz da yok. Sizde de aynı durum oluyor mu? Bu durumun geçmesi için ne önerirsiniz?