Blackwoman Esrabenzet Benimde gündüzleri hiç uyumuyor. Gecede reflu var saat başı kalkıyor rahatsız olduğu için 🤦♀️
Esrabenzet makbulegul kilo alımı gayet iyi gazdan olabilir uyudu mu güzel uyuyor ama dalamıyor her yöntemi denedim
Bulutunannessi Benim gündüz çok güzel uyuyor gel gelelim gece uyumuyor sabaha karşı 4-5-6 artık ne zaman uyursa. Sabah 7-8den sonra 3 uyku yapıyoruz
Ozgcannnn Bende sureklı kendım kımyon ıcıyorum cok sukur uyku sıkıntımız pek yok ama sureklı emmek ıstıyor emrrken uyuyor. Bırakıyırum uyanıyor. Ama gece 3 saate bir uyanuyor emıyor