gozdeteacher Kızlar merhaba. 3 ay 24 günlüğüz. Oğlum bu ara alt dudağını emiyor. Özellikle son günlerde iyice arttı bu durum. Dişlere bakıyorum, beyazlık gibi bi belirti de yok. Aç desem o da değil. Sizce neden olabilir?