Ironsides Neden sadece ben ayri bir gorusteyim 😏😪 yani anlamiyorum cocuk agustosta dogmus suan9 mu oluyo
Feyzam İşte bende öyle diyorum ama beni anlamıyorlar 😀 bu çocuk yarın tam 6 aylık olacak ve 7 den gün almaya başlayacak 🙄kimse( annem ve eşim) beni dinlemiyor ama 🤦🏼♀️
Ironsides Feyzam bosver bos ver 6 aylik 6 ay 15 gunden sonra alti buucuk 6 ay 20den sonra 7 demeye baslayabilirsin🤣
Deletedmom336 Feyzam gun olarak 6 yi dolduruyor.gun almanin ne onemi var ki su an sorana 6 aylik 6.5 olucak sonra.gelisim takibi yaparlende 6 aylik bakicaksin🌸
Deletedmom336 Ironsides 8 aylik denir benim de bildigim ve bir doktordan dinledigim.herkes 1 sonraki aydan gun aldigi diyor ama onemli olan su an 8 aylik ve gelisim takibi yaparken de 8 aylik dikkate aliniyor
gozdeteacher Ironsides 8 nisanda 8 bitmiş 9.aydan gün alma baslamis sizde de. Yani bugün 8ay 9 günlük olmalı yani 8 aylık diyeceksin 😂 ne kadar çok 8 doldu burası 🤦🏼♀️
Birkoalaanasi Ironsides Azarlama diye mi yok artık 🧘🏻♀️ 7 ayın içinde oluyor canım 6 ayını bitirmiş oluyor yarın.