Papatyaseverr anneadayi ben philips aventin hem bineron hem de emziğini kullanıyorum aşırı memnunum diğerini kullanmadım canım bilmiyorum
Mltmrt anneadayi ben ıkısını de kullanıyorum antıkolık İn farkı hava yutması nı hava kacmasını onlüyo baya farkı oldu bızde 3 2 3 haftadır antıkolık olanını kullandım ve çok memnunum tavsiye ederm
anneadayi Deletedmom283 Ben yenidoğanda kullanacağım o yüzden diğer markalara hiç bakmadım 🙈 Aventin hangi serisiydii 😊
Deletedmom283 anneadayi MAM yeni doğan bebeğime kullandım zaten suan 3 aylık ama hastanede başladım çünkü hiç emziremedim :) https://www.vertbaudet.fr/kit-nouveau-ne-philips-avent-natural-transparent.htm?ProductId=703230319&FiltreCouleur=6781&FiltreTaille=TU&track=ref_payant&cmpid=SEA_GS_0033_000009&kenshoo_ida=Puériculture&gclid=CjwKCAjwp-X0BRAFEiwAheRui4ZS_oKrHDQFK0UL38v_r971mmbyBKbjIjZuwjJre9_6qdufafaq9BoCd1EQAvD_BwE bu setin aynısıydı :)
SnmMnss Ben aventin natural başlıklı olanını aldım süt sağma makinasıyla birlikte fakat kolik ve reflü olduğu için antikolik olanını da aldım başlığı klasik ama ben natural olanı ona da takıyorum :)
Mltmrt anneadayi aynen hepsiyle uyumlu ben antıkologon bıneronunu kullanmıyorum sadece aparatı nı natural olana takıyrm