merhaba anneler size bir sey sormak istiyorum. İnternette gezerken karşıma gevşek bebek sendromu yani sma hastalığı çıktı belirtilerinde kurbağa bacağı yatış pozisyonu diyordu merak ettim görsellere baktım benim bebeğim de o şekil yatıyor uyurken yani dizleri bükük şekilde 6.5 aylık bebeğim haraketleri gayet yerinde sadece yüzüstü durmayı sevmiyor çok kafama taktım ahh bu annellik 😌sma hastalığı da sonradan çıkabiliyormuş sizin bebeklerinizin yatış pozisyonu nasıl?? benim bildiğim bütün bebekler o şekilde yatar ama neden o yatış şeklini belirti olarak vermişler şimdiden cevaplarınız için teşekkürler