kizlar bir ay aylık bebeğim var .topuk kanı için kan verdik ve tsh değeri yüksek çıktı daha sonra tekrar verdik Bu kez 17 çıktı Sağlık Ocağı bizi hastaneye yönlendirdi fakat Korona yüzünden gitmek yerine tekrar topuk kanı aldı .ve sonuçlar demin aranıp söylendi .Bu kez de 21 çıkmış Bize en yakın hastaneye yönlendirdi böyle bir durumla karşılaşan oldu mu Bebeğinizin tiroid bezlerinde yükseklik olan var mı ve bu durum için ne yaptınız