Ecemaydemir Joie mimzy lx kullanıyoruz. Çok memnunum. 4 aylıktan beri masaya yanımıza alıyoruz yemek yerken sandalyesinde. Alıştı bu yüzden. Ama oturunca illa yiyecek bi şey vermek zorunda kalıyoruz🤣 tekerlekli olsun, sırtı kademeli olsun, koyu renk olsun, tepsisi çıkabilsin 👍🏻