Eternity aynı şeyleriin daha fazlasını yaşadım. Genel cerrahi doktorum emmeyi bıraktır ilaç kullan ve sütün kesilsin dedi. Mama ver dedi. Mamayı aldık geldik. Göğsüm sütten şiş, bebeğim ağlıyor Mamayı istemiyor. Başladım ağlaya ağlaya emzirmeye. Emzirdikçe düzeldi. Emzirdikçe ucu çıktı iyileşti. Emzirdikçe mastit iyileşti. Çok şükür Rabbime kızım 14 aylık ve emiyo.. Bana herkes artık diyodu ki kötü huylu bişeyler olabilir bu mastit değil. Emzirme. Çocugu hasta edersin. Sütüne intihap karışır falan dediler. Ama şimdi iyiki içimden geleni yapmışım diyorum. Sağmak göğüsü daha beter yara ediyo. Bebek emdikçe iyileşiyor ucu.