Bsrapolat092 Tecrübeli Annelerimz lütfeeen yardmcı olun. Oglum bi haftalık göbegi düşmek üzere bayağı kötü görünüyo hafiften kanama olmş. Ogluşum cok huysuzlaştı. Sizinde böyle oldumu doktor ne önerdi 🤰❤ şmdiden tşk ederm
Minigim_ Bsrapolat092 doktorum birşey sürme sakın dedi 6 günde düştü bizimki Bir kac güne düşer canım bande hafif kahverengi leke gibi geldi sonra geçti
Kuzuannesi Bsrapolat092 bizimde oyle olmustu doktor rif antibiyotik ampul verdi gobegine surduk gecti cok sukur
Kuzuannesi Bsrapolat092 kanamasi normal degik iltihap kapabilir. Bi goturun bence. Yada imkaniniz yoksa ben rif kullanmistm hafif kanama olmasna ragmen doktor vermisti o kdr diyebilirim
yesimyusuferen Bsrapolat092 Benimkide düşmeye yakın Kanadı doktorum kesinlikle hiçbir şey sürmemi söyledi. 14 günlükken düştü göbeği şu an 23 günlük ve hiçbir şey sürmeden geçti.
Meliiikeetmrr Benim oğlum şuan 13 günlük 1 haftalıkken düştü bende de olmuştu kanama sordum doktora önemli bi şey değil dedi bir iki kez kanadı geçti. Sadece kızarma falan olursa doktoruna başvurmalısın
Selvinaz Bsrapolat092 pamukla zeytinyağı sür canım bisey olmaz korkma düşecek ya o yüzden zeytin yağı sür…
K1996 Bsrapolat092 bana doktorum göbeği düşene kadar sprey vermişti içinde kapalı paket paket ıslak mendil gibi bezler vardı spreyi ona sıkar göbeğinin etrafını gğnde 3 kere silerdim 4 günde düşmüştü göbeği