Fatma-asya ben geceden kanlı suyu çıksın diye su dolu kapta bekletiyorum birkaç damla sirkeyle.Sonra sabah yıkayıp düdüklüye koyuyorum kemiklerin üstüne geçecek kadarda su.Ben sade yapıyorum sadece kemik suyu.En kısık ateşte akşama kadar tutuyorum yani yaklaşık 8,10 saat falan.Sonra soğuyunca süzüp buz poşetine huniyle koyuyorum sonra dipfirize.Nefis oluyor.