Ezgiezgi merhabalar canım 🖐🏻☺️ Valla bizimki henüz sürünmüyor ve eneklemiyor. Oturmayı baya düzeltti yastıksız oturuyor artık şükür 😇 yürüteç kullanmıyorum kullanmayı düşünmüyorum onun için gün içinde bol bol ev tanıtımı, balkon, oyuncaklarla oynama ile geçiyor. Kendi yaptığım bir kaç aktivite var
•Mandalları bir sepete takıp çıkarmasını istiyorum
•Sepetin içine atıp tek tek çıkarmasını istiyorum
•Eldivenlerin içine nohut, kuru fasulye, kırmızı mercimek, bulaşık süngeri koydum dokunsal oyun yapıyoruz
•Renki balonların içine de diş macunu, un ve poşet koydum onlarla oynuyoruz
Bende bu sıralar çak, bay bay, alkış yapmayı bol bol gösteriyorum ama maalesef😅
Henüz kelimeler başlamadı bir kere dededee gibi bir şey demişti ama şuan yok 🤫