merhaba kızlar. doğum yapalı 4 bucuk ay oldu. normal bekarkende kendi kendime regli olan bi insan değilim polikistikover hastasiyim hep ilaçlarla regli oldum. şuan lekelenmem var pembe ve arada normal kab renginde peçeteyle geliyor. anlamadim neden. eşimle de geri cekme yöntemiyle korunuyoruz aklima baska şeyler geliyor değildir dimi😂 doğumdan sonra regli nasıl oluyor normal mi yoksa lekelenme şeklinde.