Ceydakoruc o ıslanma konusunu sorma canım vala sırılsıklam oluyo döşleri bez önlük dayanmıyodu bize bide çok korktum hani ıslanıyo bronşit olur üşütür diye ama kehribar kolyesi getirtirdim mardinden hiç bu kadar etki edecegini düşünmemiştim gerçekten taktık bir hafta sürmedi bile kökünden gitti ağız suyu şükürler olsun o kadar sevindim ki anlatamam önlük bez hiç bir şey takmıyorum su an kupkuru 👍👍