hzlssmoom duştan sonra azıcık sudocremi iki elimle inceltip yüzüme sürdüm bir kaç kez. O kadar iyi geldi ki, cildimin tonunu düzeltmişti. Düzenli kullanınca daha iyi olabilir belki. Cildim kuru bu arada, bir kaç damla çay ağacı yağı eklemiştim ikisini birlikte sürmüştüm.