Seyma2508 yani kalabalikken ilgisini çeken belki başka şeyler de vardır benim bebeğim emmiyor zor emiyor ama neşesi yerindeyse emerken bana guluyor yada biberonla arada neşesi yerindeyse babasına gülüyor ama kucağımda benim bebeğimde nadir gülüyor,bende video falan çekmiştim doktora sormustum oda refluden demişti ama tam videolarında çekemedim bu ay 3 aylık olunca gidip gostericsgim bilemiyorum bende kullandığında doktora demiştim icebilirsin demişti hata ben miligiraminida söylemiştim ama çok da ictmedim yani hergun içmedim ,avokado ceviz yediğimde icmiyordum sonra zaten bı ara bıraktım 3 ay civarıydı heralde o zaman multivitamine geçmiştik bilemiyorum insAllah rabim korurur evlatlarimizi