İnsan gerçekten çok kötü oluyor. Ne yorumlar yapıldı kadin hakkında. Halbuki geçen yıl illik nakli olmuş iyileşmişti minik. Ama aralık ayında tekrar ortaya çıkmış. Ciğeri yandı bir annenin. Hamile kaldığını öğrendiği, hamileliği doğumu anneler neler düşünüyor o anne. Çok zor çok. Allah düşman başına vermesin