Poncikoglum Elimde 3 kutu skt 7/21 mama var hiç açılmamış kutusunu 50tlye karşı ödemeli olarak gönderebilirim. (kendimiz satın aldık artık kullanmıyoruz)
Aysegul1910 Poncikoglum bizde kullandık ama raporla alınan bi mama parayla almayın diye doktorumuz bi çok kez söylemişti
Poncikoglum Defne_cicegim bebeğimin alerjisi testlerde çıkmadı çünkü o yüzden raporda çıkaramadık bariz şekilde alerjisi olmasına rağmen bizde mecburen aldık şuanda geçti çok şükür
melisaninannesi Defne_cicegim geri almak sakıncalı değil mi sonuçta serin yerde saklanması gereken bir mama sıcağa maruz kalıp kalmadığını bilemezsiniz. Kabul edilmesini pek uygun bulmadım açıkçası.
Defne_cicegim melisaninannesi öyle özel saklaması gereken bi mama değil diğer mamalar nasılsa oda o şekilde saklaniyor bi sakınca yok yani sizin düşündüğünüz gibi..