Ilkgozbebegim06 Kahramanne ya bebeği ne durumdaki şimdi biz dk düşünmeden duramıyoruz annesiz büyüyen bebeklere çok üzülüyorum
Kahramanne Ilkgozbebegim06 Ah bende o kadar merak ediyorum ki , birde italyada yaşiyordu demet abla şuan orası da çok karışık
Ilkgozbebegim06 Farahzeynep hoşgeldin kız nerelereesin sen 1 yas sendromu çok fena biz de atlatmaya calisiyoruz
Deletedmom280 Ironsides Ilkgozbebegim06 ıyı kızlar bgn kısır aserms merk etmeyn buraya girmiyor buyuk ihtimalle
Farahzeynep Ilkgozbebegim06 vallahi evdeyim, arada balkona çıkıp site bahçesine iniyorum 😂 onun dışında kızımın atakları bitmiyor, çok zormuş 1 yaş, 2 yaşı düşünmek istemiyorum şu an 😐
Ilkgozbebegim06 Farahzeynep benimki inadına kızdığım şeyleri yapıyor gözümün içine baka baka hadi anne kız bana diyerek herşeyi aliyo atiyo dağıtıyo allahım büyüdükçe daha zormus