Hatice_ Oğlum 3 aylıktan beri kabız sert kaka yapıyor. Şuan 1 yaşında dubhalac kullandık gastroenteroloji ye gittik alerji olduğu söyledi besinleri kestik fakat herşeye rağmen hala aynı nolur aynı duruma yakın olan varsa yazsın. Bitmek bilmeyen sert kaka 😔