Selinsu Kizlar yüz tüyleri icin hangi ağdayı kullaniyorsunuz bıyıklarim olmus pala remzi😄 marketten hangi hazir agda bantlarından aliyim?
1mom1baby Selinsu vi-vet in pembesini kullanıyorum cok memnunum bide bandı ayirmadan once uzaktan cakmakla hafif isitiyorum ağda tam eriyo daha güzel oluyo biyiklarim hariç geri kalan tüyler 1 ayda çıkıyor