Furkan_umeyr 7ayımızın dolmasına 5 gün kaldı 2 gündür gözünde bu şekilde dağılıyor kuruyor kirpik diplerine uçlarında sertleşiyor çayla sildim ama devam ediyor başına gelen yardımcı olursa sevinirim malum durumlardan dolayı !tercihim değil
Bulutunannessi Furkan_umeyr sonradan olmasının nedenini bilmiyorum ama benimde oğlumun gözünde oluyor ama bu normal sinüzlerini Bebekler ya burundan yada gözden atarmış zamanla geçer dedi doktor çay pansumanı bide burnunu yukardan aşağıya masaj yap sürekli atar dedi
Zeynepdefne Furkan_umeyr oğlum 3 bucuk aylıkken oldu. Cok kotuydu gozlerı. Bnde bırkac gun çayla silmiştim. Gecmedı eşim fotoğrafını cekip eczacıya göstermiş. Terramiycn gmz merhemi vermıs. Sabah aksam sürdüm. Uyumadan önce, 3 Günde iyileşti
nazli_19 Furkan_umeyr canım benim kısımında oluyor hastanede enfeksiyon kaptı hala oluyor 15 aylik olacak tozdan hemen gözü çapak olur akar damla ve krem kullanıyoruz bi süre geçiyor sonra yine oluyor onu gazlı bezi ıslatıp temizleyebilirsin ya da pamuğu peçete kullanma sakin arttırır sağlık ocağına damla yazdirt geçer inşallah
Ozleem Benim bebegimdede oldu biz daha 18 günlügüz bi gözü baya capaklaniodu yapisiodu mecburen hastaneye götürdük damla verdi enfeksiyon olmus dedi doktor damlayi kullandik gecti
Furkan_umeyr Ozleem sonradan olması beni şaşırtan yeğenimin bi çok tanıdığım bebekte küçükken olmuştu üsüttüğü içinde denilebiliyor resmî yükleyemiyorum bu arada
Furkan_umeyr Zeynepdefne dışarıda çıkmıyoruz durumlar belli üşütecek birseyi yok hiç dişle Alakası olabilir mi 2 dişimiz cıktı ama 15 gün oldu
Furkan_umeyr nazli_19 sizede geçmiş olsun inşallah olmadı arkadaşın dediği gibi eczaneye gösterip alırım çünkü çok kalabalık semtteyim iğnesini bile sabah açılınca yaptırdım
nazli_19 Furkan_umeyr doğrudur ben aile hekimini aradim fotosunu istedi gözünün eşim gösterdi ona göre damla yazdı geçmiş olsun sizede
mervenisam Furkan_umeyr benim kızımda uyuyup uyandığında hatta gün içerisinde çapaklar oluyordu meğer enfeksiyon kapmış hatta bulaşıcı bana be eşime de geçti göz doktoru vigamox diye bir damla verdi ilk iki gün üç saatte bir sonra 6 saatte bir damlattık yine tekrarlayınca sabah akşam damlattım geçti
Furkan_umeyr nazli_19 Allah razı olsun hala devam ediyor gözleri sulanıyor sonra çapaklanma oluyor resimdeki gibi siliyorum tekrarlıyor